הזמנתי מוצר מיוגה סטור. בתוך כמה זמן הוא יגיע אליי ?

יוגה סטור עובדת עם שתי חברות שילוח, לפי משקל החבילה ובחירת הלקוח:

קרגו. המשלוח נמסר ללקוח בפרק זמן של עד 6 ימי עסקים, בכפוף לאזור החלוקה. ישנה אפשרות למעקב אחר החבילה באמצעות אפליקציית Whats-App.

מוצר הקיים במלאי של יוגה סטור יימסר לחברת השילוח כבר למחרת היום. אביזרי עץ המיוצרים בהזמנה אישית, יישלחו בתוך שבועיים – לכל היותר.

בנוסף, ישנה תמיד אפשרות לאיסוף עצמי של המוצר מהחנות ללא דמי משלוח. יש לוודא טלפונית שההזמנה מוכנה ושהיא נמצאת בחנות שלנו, רח' לבונטין 4 תל אביב. מועדי האיסוף הם בימים א´-ה´ בין השעות 19:00-10:00, ובימי שישי בין השעות 15:00-10:00.

האם חברת השליחויות מתאמת אתי את מועד ההגעה של המשלוח ?

לא. השליח ייצור אתכם קשר כאשר יהיה בקרבת מקום. עוד קודם לכן תקבלו הודעה בדואר האלקטרוני ובה פרטי המשלוח לצורך מעקב.

מהן שעות הפעילות של שירות הלקוחות?

ימים א' עד ה´ בין השעות 19:00-10:00.

בכל מועד אחר, אפשר לפנות אלינו בדואר האלקטרוני ל- info@yogastore.co.il ונשוב אליכם בהקדם.

האם אני יכול לאסוף את המוצרים בעצמי?

בוודאי, אך קודם לכן יש לוודא שההזמנה מוכנה ושהיא נמצאת בחנות שלנו, רח' לבונטין 4 תל אביב. מועדי האיסוף הם בימים א´-ה´ בין השעות 19:00-10:00, ובימי שישי בין השעות 15:00-10:00.

האם האתר שלכם מאובטח

כן. האתר מאובטח ברמת אבטחת המידע הגבוהה ביותר.(SSL)  כל הפרטים האישיים וכל שירותי הסליקה מאובטחים ומאושרים על ידי חברות האשראי, כאשר פרטי כרטיס האשראי נמחקים מיד בתום ההזמנה.

האם ישנם אמצעי תשלום נוספים?

כן, אפשר לשלם באמצעות הטלפון. מוקד שירות הלקוחות שלנו פועל בימים א´ עד ה´ בין השעות 19:00-10:00 ובטלפון שמספרו 076-5411380. 

רכשתי מוצר ואני לא מרוצה ממנו. האם אני יכול לקבל את כספי חזרה?

אנו מחשיבים מאוד את שביעות רצון הלקוחות שלנו. בכפוף לחוק הגנת הצרכן, יוגה סטור מאפשרת להחזיר או להחליף מוצרים שנרכשו בתוך 14 יום ממועד הקנייה, בצירוף קבלה על התשלום.

התחרטתם? סתם בא לכם להחליף? החזירו אלינו את המוצר. דמי הביטול הם בגובה 5% ממחיר המוצר או 100 שקל, הנמוך מבין השניים, והם יקוזזו מההחזר.

מצאתם פגם במוצר? תוכלו להחליפו או לקבל החזר כספי מלא, ללא דמי ביטול.

ואולם תקליטורים (CD או DVD) אשר עטיפתם הוסרה, לא יחול עליהם החזר ולא תתאפשר החלפתם אלא במקרה של פגם טכני, וזאת בכפוף לחוק.

האם אתם מעניקים הנחה על קנייה סיטונאית?

יוגה סטור ידועה כספקית ציוד מובילה בקרב לא מעט מורים ומרכזי תרגול ברחבי הארץ. לכן, נשמח לשתף פעולה עם כל רוכש סיטונאי ולהעניק לו הנחה משמעותית.

קנייה בסיטונאות מוגדרת אצלנו כרכישה של 10 פריטים לפחות מאותו הסוג.

לקבלת הצעת מחיר מדויקת, נא לפנות אלינו במייל ל- info@yogastore.co.il או בטלפון שמספרו 076-5411380 בימים א´ עד ה´ בין השעות 19:00-10:00.

אני מורה ליוגה. האם אני זכאי להנחה אצלכם?

אחת המטרות שהצבנו לעצמו כאשר הקמנו את יוגה סטור הייתה לשמש גוף מקצועי שילווה במסירות ולאורך זמן את קהילת מורי היוגה בישראל.  

בכל הנוגע לציוד לסטודיו, מורים זוכים אצלנו להנחות מיוחדות ולכן מומלץ מאוד להירשם לניוזלטר – ערוץ המידע הישיר והנגיש שלנו - כדי שלא לפספס אף הטבה.

בנוסף, אתם תמיד מוזמנים לפנות אלינו בטלפון שמספרו 076-5411380 בימים א´ עד ה´ בין השעות 19:00-10:00 או במייל ל- info@yogastore.co.il ונשמח לתת לכם הצעת מחיר.

האם רישום לניוזלטר שלכם מקנה לי הטבות כלשהן?

ההטבות שלנו שמורות לחברי מועדון הלקוחות אבל הניוזלטר הוא הערוץ הישיר והנוח ביותר למעקב אחר מבצעים והנחות. אל דאגה, לא נפציץ לכם את תיבת הדואר...