המשך לתוכן

מדיניות החזרה

יוגה סטור הוקמה על ידי צמד מייסדים שחיים, נושמים, מתרגלים ומלמדים יוגה במשך שנים רבות. אנחנו נמצאים בחיפוש מתמיד אחר הציוד האיכותי והמשתלם ביותר בתוך דיאלוג מתמיד עם קהילת המורים והמתרגלים. הקשר עם הקהילה הוא מאפיין מהותי של העסק שלנו ואנחנו גאים לשאת את תו הגנת הצרכן. קנייה ביוגה סטור מבטיחה רכישה של ציוד איכותי שנוסה על ידי מורי יוגה מוסמכים, אבל אם בכל זאת המוצר לא עונה על צרכיכם ואתם מעוניינים להחזיר/להחליף אותו, להלן מדינית החזרות של יוגה סטור:


הודעת החלפה/החזרה
הודעת החלפת/החזרה עסקה ניתן למסור בחנות, בטלפון, בדואר וגם באמצעות המייל info@yogastore.co.il בהודעה זו יש לציין את השם המלא של מבצע ההזמנה ומספרה. כל דרכי ההתקשרות נמצאים בעמוד זה.

תנאים באתר:
החלפה/ החזרה

  • החלפת פריט בתוך 14 יום מיום קבלתו, בצירוף חשבונית בלבד.
  • פריט שנרכש ב- SALE אינו בר החלפה.
  • בקניית מארז תרגול מוזל ניתן להחליף  או להחזיר את המארז בשלמותו בלבד. לא ניתן להחליף מוצרים מתוכו.
  • פריטים אשר הוזמנו באתר ונפגמו ע"י הלקוח/עברו תיקון/בעלי בלאי – אינם ברי החלפה, אחרת החזרה/החלפה של פריטים לחנות באחריות הצרכן.
  • שובר זיכוי בתוקף  24 חודשים.
ביטול עסקה
  • בגין ביטול עסקה (בהודעה תוך 14 יום מיום קבלת המוצר או מסמך גילוי, המאוחר מביניהם) מכוח חוק הגנת הצרכן תשמ"א 1981, ייגבו דמי ביטול בשיעור 5% מגובה העסקה ועד 100 שקל, לפי הנמוך מביניהם. אין בהוראות שלעיל כדי לגרוע מיתר הוראות החוק, טל"ח. המוצר יוחזר ע"ח הצרכן.
  • בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלויות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה או מיום קבלת המסמך הגילוי, לפי המאוחר מביניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
    בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, המוצר יוחזר על חשבון יוגה סטור.
    כספו של הצרכן יוחזר לו בתוך 14 יום מהודעת הביטול.
    לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
     

תנאים בחנות:
החלפה/ החזרה

  • החלפת פריט בתוך 14 יום מיום קבלתו, בצירוף חשבונית בלבד. החלפת בגד בתוך 2 ימי עסקים ובצירוף תווית, ככל שהיתה כזו.
  • פריט שנרכש ב- SALE אינו בר החלפה.
  • פריטים אשר נקנו בחנות ונעשה בהם שימוש/נפגמו/ללא תוויות פנימיות/עברו תיקון/
    שלא באריזתם המקורית/פריטים שאריזתם נפתחה/בעלי בלאי – אינם ברי החלפה, אחרת החזרה/החלפה של פריטים לחנות באחריות הצרכן.
  • שובר זיכוי בתוקף  24 חודשים.
ביטול עסקה
    • ביטול עסקה יתאפשר בתנאי שמחיר המוצר הינו מעל 50 שקל, בתנאי שהצרכן יחזיר את
      המוצר לחנות, המוצר לא נפגם ולא נעשה בו שימוש. אם מדובר בביגוד או הנעלה, בתנאי שתווית המחיר - אם ישנה - לא הוסרה. על הצרכן להשיג הוכחת רכישה.
    • בגין ביטול עסקה (בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר או או יומיים שאינם ימי מנוחה אם מדובר בביגוד) מכוח תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) התשע"א 2010 ("התקנות"), ייגבו דמי ביטול בשיעור 5% מגובה העסקה ועד 100 ש"ח, לפי הנמוך מביניהם. 
    עם זאת, לא נאפשר החזרות של - 
      1. ספרים לא ארוזים או שהצרכן פתח את אריזתם המקורית
      2. פריטים שנעשו בעבודת יד לצורך התאמה אישית

      האפשרויות להחלפת/החזרת מוצר:

      בדואר
      יש לשלוח את הפריט ליוגה סטור לת.ד. 265, תל אביב, מיקוד 6100201. את החבילה יש לשלוח בצירוף הקבלה. דמי המשלוח בהחלפת/החזרת המוצר הם על חשבון הלקוח.

      החזר כספי יבוצע בתוך שבעה ימי עסקים, לכל היותר, ממועד הגעת המוצר לחנות.

      החזרה עצמית

      ניתן להחליף/להחזיר את המוצר לחדר התצוגה, רחוב דה פיג'וטו 2 תל אביב
      ימים ראשון-חמישי בשעות 14:00-10:00
      שישי וערבי חג: סגור

      במקרה של החזרה, הזיכוי יינתן רק לאחר שהמוצר נבדק שהוא תקין ולא בוצע בו כל שימוש.

      הציוד של יוגה סטור נבחר בקפידה על סמך הניסיון והידע הרב שצברנו. עם זאת, גם הפריטים העמידים והאיכותיים ביותר אינם מוגנים מפני בלאי שנובע מתרגול אינטנסיבי, שימוש לא נכון או תנאי אחסנה בלתי נאותים בבית הלקוח – שחורגים מתנאי האחריות. לדוגמה, גם המעולים שבמזרנים יישחקו אם יאוחסנו תקופה ממושכת בשמש. העיסוק הספורטיבי יוצר מטבעו שחיקה מתמדת של ציוד ולנו ביוגה סטור אין אפשרות לאתר את מקורה. לכן, אנא קבלו בהבנה אם לא מצאנו לנכון לזכות אתכם על מוצר מטעמי בלאי או חריגה מתנאי האחריות. 

      חוות דעתכם בהחלט חשובה לנו! ובכל מקרה של החזרת מוצר או ביטול עסקה, נשמח מאוד לשמוע מכם מה הייתה הסיבה לכך.

      סל קניות

      סל הקניות ריק